Witaj na polskim blogu poświęconym Jonas Brothers!
Znajdziesz tu wszelkie tłumaczenia dotyczące tego zespołu: filmiki, teledyski, artykuły, POPRAWNE teksty i tłumaczenia ich piosenek, oraz wiele więcej!

czwartek, 5 maja 2011

Nick Jonas - Les Miserables na DVD

Les Miserables (Nędznicy) to najpopularniejszy musical na świecie. W zeszłym roku odbył się koncert z okazji 25 rocznicy jego powstania. To właśnie w Londynie można było podziwiać na scenie między innymi Nicka Jonasa. Teraz wreszcie i w Polsce możecie obejrzeć to przedstawienie - wystarczy, że kupicie płytę DVD lub Blue-Ray. Ja zrobiłam to już dawno i powiem Wam, że na początku dołowała mnie perspektywa 2,5 godzin "smętów". Kiedy obejrzałam pierwsze 10 minut zmieniłam zdanie, a potem nie dało się mnie odciągnąć od telewizora. +Nick w jednej z głównych ról... to bardzo miły widok dla oczu, ale jeszcze lepsza przyjemność dla uszu, przekonajcie się sami :)

3 komentarze:

  1. Ale to w Polsce można już w sklepach kupować Les Miserables? A w jakim ty kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież w notce są linki :) Kliknij na któryś z nich i przeniesie Cię na stronę Empiku, gdzie możesz zamówić produkt przez internet, albo po prostu możesz też iść do sklepu i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Ci bardzo, wczoraj kupiłam. Płyta była schowana za jakimiś innymi. Oczy mnie zapiekły, gdy ta jego przyjaciółka umierała ;(
    Muszę przyznać, że Nick wyszedł wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń